Как мога да върна и заменя продукт?
С MyMoto.bg винаги можеш лесно да купуваш, връщаш и заменяш продукти.
Всяка една поръчка се изпраща с възможност за Преглед и Тест преди да бъде заплатена и може да бъде върната и заменана на място.
След приемане на поръчка, за да бъде върнат всеки продукт трябва да отговаря на следните условия:
- да бъде в състоянието, в което е получен, в търговски вид със запазена цялостна опаковка и етикети;
- това да се случи в рамките на 14 календарни дни от получаването на стоката;
Връщане и замяна се извършва, като куриерската услуга за връщане на стария продукт и изпращането на новия, е за сметка на клиента.
АДРЕС за ВРЪЩАНЕ:
Офис СПИДИ.
гр. София, бул. Черни връх 67.
За МАЙМОТО БЪЛАГРИЯ ЕООД.
Тел: +359 877 491 941.
Всяка поръчка може да бъде върната/заменена във физически магазин, независимо от това как е била приета.
В случай на връщане на сума:
1. Ако поръчката е била заплатена с Наложен платеж, Лизинг или Банков превод, връщане на сума по нея може да стане само с Банков превод.
2. Ако поръчката е била заплатена на място във физически магазин, връщане на сума по нея може да стане както с Банков превод, така и на място в магазина.
* Връщане на сума по поръчка се извършва в рамките на 10 раб. дни. от връщането на продуктите.
* Върнатият продукт трябва да е в състоянието, в което той е бил изпратен от нас, със запазена опаковка и всички етикети. МайМото България ЕООД си запазва правото да не приеме върнат продукт, ако той не е в състояние отговарящо на нов продукт в търговски вид или с повредена опаковка.